Gra Lego: The Champions Szybkości w Internecie

Gra Lego Speed Champions

Lego: The Champions Szybkości (Lego Speed Champions):

Dziś w szybkości Lego Mistrzów grze będziemy iść z tobą do słynnego Lego świata. W nim, jak mamy dużo fanów wyścigów. Bohater naszej grze słynnego kierowcy wyścigowego w swoim własnym świecie, a dzisiaj w mistrzostwach świata, będzie musiał potwierdzić swój status. Pomożesz mu w tym. Zanim będzie tor wyścigowy Formuły Jeden. Ona ma dużo ciasnych zakrętów i ma różne przedmioty. Niektóre z nich trzeba będzie zbierać, podczas gdy inne są przeszkody, które utrudniają ci podczas jazdy na autostradzie. Po włączeniu alarmu, ty i twoi wrogowie eksplodują z dużą prędkością do mety. Trzeba będzie pokonać wszystkich swoich przeciwników, że wygrać wyścig. Starają się dopasować do narożników i nie latać z drogi, w przeciwnym razie można stracić cenne sekundy, a twoi przeciwnicy będzie przejść długą drogę i można stracić. Istnieje również możliwość, aby pchać samochód off przeciwników drogowych, więc jeśli chcesz się czuć swobodnie je staranować. Bez względu na to, w jaki sposób wybrać do jazdy, najważniejsze jest zwycięstwo w wyścigu i tytuł. Lego prędkości Mistrzów gra ma dynamiczną historię i piękne szczegółowo prześledzić grafiki i oczywiście doskonałą ścieżkę dźwiękową. Otwarcie LEGO prędkości Mistrzów na naszej stronie naprawdę zanurzyć się w świecie wyścigów i spędzać czas zastanawiałem.

Wszystkie najlepsze gry online. Bohaterowie Gatunki Tagi