Zakładki

Kapelusze czarownic

Gra Witch's hats

Kapelusze czarownic

Witch's hats

Wiedźmie udało się ukraść czarodziejowi grymuar - księgę zaklęć, którą posiada każdy szanujący się mag. Ktoś wyraźnie przekonał nikczemność, ona sama nie jest w stanie korzystać z tej książki, ponieważ nie ma dość sił. Twoim zadaniem w kapeluszach wiedźmy jest zwrot tego, co zostało skradzione, ale wiedźma nie tylko to odda, choć rozumie, że będzie musiała to zwrócić. Proponuje, że się z nią pobawi. Po narysowaniu na podłodze specjalnego sześciokąta, w rogach umieściła kapelusze czarownic. Było ich sześciu, a pod jednym z nich była książka. Wtedy wiedźma rzuciła zaklęcie i kapelusze zaczęły się poruszać, zmieniając miejsca. Miej oko tylko na jeden kapelusz, pod którym znajduje się księga i nie spuszczaj go z oczu, aby po ustaniu ruchu móc wskazać właściwe nakrycie głowy w kapeluszach wiedźmy.