Estsilon

Alternatywne nazwy: Escilon

Estsilon Internecie - wyjątkowa gra oparta na przeglądarce, dostępne publiczność użytkowników za darmo. Jest to oryginalna gra MMORPG (zabytkowy dystrybutor PL) gry. Projekt jest jakościowo inna od dotychczasowych gier online, jak twórcy pracowali, aby wyeliminować różne wady. Drodzy gracze w Estsilone przyciągnąć nie tylko ciekawą legendę, ale najważniejsze funkcje będą zadziwiać i zachwycać. Pierwsze w świecie jaskiniowców, masz możliwość rozwoju i przejść do nowych światów, gdzie odpowiednich otwartych dużych, atrakcyjnych perspektyw. Tak więc, w jaki sposób postępować z przeszłości w przyszłość, czując się do przyjemności i zawiłości życia w różnych epokach.

Wymagania systemowe są minimalne. Komputer musi być zainstalowany system Windows (XP, Vista lub Windows 7). Również w grze będzie potrzebował karty dźwiękowej, klawiatury i myszy. Po podłączeniu do Internetu, możesz zacząć się zarejestrować i grać w gry online Estsilon.

Estsilon rejestracja online sprawi, że mieszkaniec the Stone Age. Nie trzeba pobierać oprogramowania klienckiego. Rejestracja Estsilon - prosty i szybki proces. Wystarczy tylko zarejestrować nową postać, podając następujące informacje:

1) Należy wpisać login - myślę oryginalnej nazwy dla postaci

2) określić płeć (kobieta lub mężczyzna)

3) Zapisz adres e-mail - ale tylko jego prawdziwe!

4) Wprowadź hasło - spróbuj wymyślić bardziej wiarygodne

5) Podaj datę urodzenia

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, w lewo kliknij Zaloguj Estsilon gra online staje się dostępne. Poznać prawdę i zrozumieć prawdę o hojnym bezwzględny. Że będzie bardziej odpowiedni dla natury? Gra online Estsilon pomaga zrozumieć.

Aby zrozumieć, jak grać Estsilon do początku przejść szkolenie na stosie. Zdać ten quest, zarobić punkt wzrost wydajności, a także kilka przydatnych rzeczy. Po zakończeniu w mechanizmie gry, będzie w stanie znaleźć wszystkich dostępnych miejscach. Estsilon gra online zawiera zarówno nadziemne i podziemne miejsca.

Z lotu ptaka - kontynent, wyspa i morze, i podziemnych - labirynt. We wszystkich miejscach, spotkają się różne zwierzęta, z których okresowo spadek zasobów, które powinny być wybrane. Ponieważ wszystko w grze musisz tworzyć własne, strącony zasobów przydatnych do tworzenia maści, co ubranie i broń. Ale bliższe spojrzenie na nią później.

Tak, zorientowaliśmy się, gdzie akcja gry. Głównym siedliskiem wieś Jaskinia dzikusów. Tu są następujące lokalizacje:

- Bonfire

- Jaskinia rideable liderem

- Jaskinia Duchów

- Mistrzowie Cave

- Battlefield

- Chałupa Antistesa

- Zakupy ołtarz

- Świątynia Opifeksa

- Jaskinia na lodzie.

Oprócz tych miejsc, masz dostęp do rybackiej wioski, gdzie można kupić łódź i pójść zadanie Quest.

Aby grać Estsilon trzeba wybrać, jak chcesz, aby zobaczyć jego charakter. W gry Estsilon obecnych wojowników i magów. Mają charakterystyczne cechy i umiejętności.

Głównym parametrem dla wojownika - budowa ciała. Należy również zadbać o podniesienie gniew i umiejętności.

Magowie nacisk na racjonalność. Ponadto zapewni to, że wraz ze wzrostem poziomu może umieścić pożądane magiczne rzeczy.

Jak już wspomniano, będzie stworzenie niezbędnych rzeczy dla siebie. Estsilon - ciągła walka o przetrwanie i oczywiście nie będzie przetrwać w tym świecie, gołymi rękami. Zasoby Wystarczy ustawić, ale połów przyniesie niczego, na myśl, zanim stanie się przydatna rzecz. W tej grze online umieszczono następujące zasoby: różnorodność roślin, grzybów, korzeni, kamieni, gałęzi, a także tych, którzy odpadli od zwierząt. Można ich używać tylko po identyfikacji jaskini duchów. Po identyfikacji może, na przykład, do maści (jeśli znasz przepis), wymiany zasobów go na coś bardziej niezbędnego lub po prostu zjeść i udoskonalić tę cechę.

Gra ma także walutę - skorupiaków. Ale można zarabiać pieniądze za pomocą handlu wszystkie te same zasoby lub opanowanie zawodu. Jeśli lubisz spokojną pracę, stać się szamanem lub kreatora. W tym przypadku, twoje usługi będą dobrze opłacani.

Jednak twórcy zadbali o systemie walki. Udział w walkach grupowych z innymi graczami i ze zwierzętami, a także tylko w pojedynkach. Będzie służyć jako kamienie broni, noże, siekiery, kije, pałki. , W którym walczyć nie przyjdzie, zawsze wygra! Z pewnością wzrośnie do sławy i zdobyć doświadczenie, tak niezbędne dla dalszego kontynuowania tej drogi.

Gry on-line polega na zasadzie robi zadania Quest. Wszystko zaczyna się od pierwszego Bonfire questów uzyskanych z Virtus. Następne zadanie będzie podjąć staruszka Antistesa. Im dłużej grasz, tym więcej zadań. Z każdym poziomie są coraz bardziej interesujące i zróżnicowane.

Na poziomie grać w gry online Estsilon może przechodząc z jednej epoki do drugiej. A każdy poziom ma swoje zalety i możliwości. Na przykład, na poziomie MAGES zależy od ilości many w jednostce sensowności. Wojownicy na poziomie 5 może powodować na instruktorów i mistrzów bitwy wstrząsu lub podstępu. Cechą Poziom 4 jest uważany za możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych na nim. Przejść i oceny wszystkich tych niezwykłych poziomów, cieszyć się atmosferą starożytnego świata, w fascynującą podróż przez wieki - to wszystko i gra bardziej w Internecie oferuje Estsilon.

Dołącz do Estsilon gry dostępne dla wszystkich. Ten tajemniczy świat jest gotowa na przyjęcie! Zapraszamy do ciekawych miejsc wirtualnych! Niech gra z pewnością daje wiele radości!

 

Zagraj także