Fritz 13. Każdy może Królowie

Alternatywne nazwy: Fritz 13. Każdy może Królowie

Procesor: PC Intel Core 2 Duo, 2. 4 GHz

Pamięć RAM: 3 GB

Karta graficzna: 512 MB

Fritz 13. Wszystkie Królowie są - jest to ostatnia modyfikacja użytkownik poważny program szachowy, stworzony na początku lat 80. ubiegłego wieku. W sprawie rozwoju programu komputerowego wieloprocesorowych pracował tylko dwa niemiecki inżynier Franz Morsch i Mathias Feist.

Ścieżka Fritz 13

Fritz 13 programów, które dziś można kupić nikomu amatora szachy bitwy i sprawdzić swoje umiejętności w jednej z najstarszych i najbardziej złożonych gier stworzonych przez ludzi, do niedawna była używana tylko do szkolenia zawodowych graczy. Pierwsza wersja programu, który stał się bezpośrednim potomkiem Fritz Chess 13, powstała w roku 80-tego, i zajęło około 10 lat, aby stworzyć pełnoprawny komputer przeciwnikiem dla najlepszych graczy na świecie. Już w 1995 roku, na prowizorycznym konkurencji wśród programów szachowych komputerowych (prowadzone i takie) poprawiła Program modyfikacja nazywa Fritz 3 został uznany za niekwestionowanego mistrza, pokonując najbardziej zaawansowanych na świecie w tym momencie, komputer Deep Blue. Po zaledwie siedem lat odbyło się pierwsze zawody nowej generacji szachy robota z człowiekiem, który został mistrzem świata w szachach Władimir Kramnik klasycznego, a konfrontacja zakończyła się remisem 4-4. Rok później, konfrontacja zakończyła się remisem z pierwszej trójwymiarowej wersji Garry Kasparowa programu szachowego. Pierwsza klęska zawodowego szachisty został zastosowany w roku 2006 i stał się tym samym, Władimir Kramnik, który stracił jedną z najbliższych przodków Fritz 13. Wszystkie Królowie są 4-2, popełnił śmiertelny błąd w jedną ze stron.

Wersja komercyjna

Po zwycięstwie nad jednym z najbardziej utalentowanych piłkarzy naszych czasów, program komputerowy, okazało się, że słusznie zajmuje czołowe miejsca w różnych rankingach podobnych programów. W 2009 r. ukazała się pierwsza wersja programu dostępna do użytku publicznego, a dwa lata później przyszła pierwsza modyfikacja komercyjnych i Fritz 13, które mogą kupić każdego, i niezależnie sprawdzić swoje siły w konfrontacji z jednym z najsilniejszych szachowych robotów stworzonych przez człowieka.

Friendly Robot

Fritz Chess 13 inny wygodny i intuicyjny interfejs użytkownika z dużą liczbą ustawień, w tym zmiany w poziomie mocy z komputerowym przeciwnikiem, kilka wariantów szachy. Ponadto, użytkownik może zmieniać, w przypadku wyboru pomiędzy trójwymiarowych dwuwymiarowych widokach. Wszystkie ruchy będą rejestrowane podczas gry, i zawsze będziesz w stanie ocenić, gdzie błąd, lub odwrotnie, grał dobrze. Wszystkie wyniki mogą być eksportowane do dalszej oceny. Gra jest więcej niż 10 stopni mocy z komputerowym przeciwnikiem, przełączanie pomiędzy którymi można się dostosować jego poziom mocy, poprawę ich umiejętności gry.

Edukacja

Dla początkujących szachistów, a dla tych, którzy nie mają nic przeciwko temu, aby poprawić swoje umiejętności, gra ma do zaoferowania więcej niż sześć godzin filmów szkoleniowych, w opracowaniu której uczestniczyli międzynarodowych profesjonalnych trenerów i zawodników światowej klasy. Jest dostępność materiałów szkoleniowych i przygotowanie programu szachy to nie tylko wspaniały sposób na spędzenie czasu w konfrontacji z godnym przeciwnikiem, ale także wspaniały przewodnik, który może w praktyce przygotować się do każdego spotkania szachownicy.

 

Zagraj także