Ninja Saga

Alternatywne nazwy: Ninja Saga

Igra Ninja Saga: Naruto ponownie nami

Esli jesteś fanem anime Naruto, nie jest zaskoczeniem, twój puls przyspieszył na widok na przeglądarce MMORPG zabawki na swoich nowych przygód. Niech gra Ninja Saga nie jest jak oryginalny wykres produktu animowanego, ale są kluczowe dane i okresowo przyjść do oddziału głównego bohatera.

Proces

Igrovoy może być podzielona na dwie części: z jednej strony walki i questy, handel, komunikacja i przestrzeń badań nad drugą. To sprawia, że ​​gra zróżnicowane, a ponieważ wszystko dzieje się na tle niewiarygodnie kolorowych krajobrazów, i masz ogromną część terapii kolorami.

Stil anime wymaga dużo efektów specjalnych, a możesz być pewien - Ninja Saga grę, używając różnych sztuczek, aby być na każdym kroku. Nawet ekran gra zawsze wygląda jasne, kolorowe ikony ze wskaźnikami poziomu czakry, umiejętności i innych danych lub przycisków sterujących.

Personazhi i nindzya

szkolne

Popast świecie Naruto jak to możliwe po aktywacji konta, które przewiduje rejestrację Saga ninja. W liście e-mail, hasło i potwierdź je ponownie. Następnie uzgodnić z regulaminem użytkownika i kliknij przycisk „register”. Lub użyć innego jedno wejście poprzez Facebook, Twitter, Google+ i VKontakte.

Novichkam oferuje prosty wybór: dziewczyna lub chłopak. Ale etapy mijania gry i misje kompletowanie, będzie dostępna dla nowych twarzy, bardziej dojrzałe i bronią. W zespole, można zaprosić nawet Naruto, Sakura, Sasuke, Kakashi i Iruka.

Klassifitsiruyutsya bohaterów walki na trzech szkół:

  • Taydzyutsu. W związku z tym, nacisk kładzie się na szkolenie z kontry i blokowanie ataków wroga.
  • Nindzyutsu. Studenci uczą się wnikać jednostki wroga i wyrządzić znaczne szkody.
  • Gendzyutsu. Ta szkoła uczniowie wpaja zwinność i elastyczność, aby uniknąć ataków wroga, szybko poruszających się i zrobić sobie nieoczekiwanych ataków.

U każdy kierunek ma swoje zalety, ale są też wady, a należy wziąć pod uwagę wszystkie aspekty, wystawiając zawodników na boisku przed walką. Doświadczenie to przyjdzie stopniowo, w miarę prosty opis nie daje pełnego obrazu z bohaterów talentów. Wystarczy przetestowali je w walce, można zobaczyć aspekty każdej wydajności.

questy

Magiya i walczą o zasadach szkół „Jitsu”

Pered walka ułożyła swoje „gang”, ale wybór pomogą opisać charakterystykę bohaterów pochodzących z przodu portrety na specjalnym ekranie. Sama walka odbywa się w kilku etapach, a ty jesteś wysłać swoje postacie, za pomocą różnych technik i superudary. Zdobyć więcej, aby pomóc QTE, jeśli jesteś na tyle sprytny, gdy na ekranie pojawia się obraz niektórych przycisków, trzeba go znaleźć na klawiaturze i naciśnij więcej.

Uluchshit znaków jakości pomóc zadania Wyjścia Hokage. Wszystkie z nich są niebezpieczne i są połączone z walkami. Osiągając żądaną pozycję, przygotowany na spotkanie z grzeszników, którzy często należą do organizacji Akatsuki.

Wyszukiwarka

Dolgo do miejsca przeznaczenia nie jest konieczne, jeśli używasz automatycznego systemu nawigacji, który zaprowadzi cię wygodnie i szybko na swoje miejsce.

Minovav 22 poziom Ninja Saga, można dostać się do Areny, gdzie najbardziej spektakularnej walce PvP. Na początku, system automatycznie dobiera przeciwników w oparciu o ranking, który składa się z: grupy, poziom rzeczy szpachlowych, umiejętności skali.

Wynik

Podvedya, można uznać za gry pierwszej klasy w swoim gatunku. Fani anime i przeglądarki RPG będą zachwyceni, zwłaszcza odkąd rusyfikacji.

 

Zagraj także