Warframe

Alternatywne nazwy: Varfreym

Igra Warframe - darmowa sci-fi co-op gry TPS, która opracowała Digital Extremes, jest twórcą The Darkness 2. W wyścigu na skraj wymarcia, gracze są Warframe Internecie wyścig Tenno. Gracze muszą opanować starożytne bronie ze starej Ziemi, aby wygrać z tej broni Griner, którzy chcą uchwycić imperium i dążyć do wyeliminowania Tenno.

Pered jak grać w grę Warframe, upewnij się, że komputer spełnia wymagania systemowe, takie jak: procesor częstotliwości - 2GHz; RAM - 1GB; Karta graficzna - 128 MB. Rejestracja Warframe nie zajmuje dużo czasu i nie będzie powodować trudności:

  • Na wybrać opcję Rejestracja stronę główną;
  • Vvedite e-mail;
  • Vvedite swoją nazwę użytkownika;
  • Vvedite hasło i potwierdź je;
  • vyberite punkt wejścia do gry.

Warframe to strzelanka, wykonana w formie popularnej darmowej grze. Wyścig Griner - to byli ludzie, którzy żyją w ciągłym dążeniem do ich zabić, a dążenie do wojny. Tenno ma mniej bojowników i ubogich urządzeń technicznych, ale Warframe pomaga im wygrać tę trudną walkę - są to specjalne tzw. Szkielety, które dają bojowników niewiarygodną szybkość i siłę w grze Warframe.

V Warframe gra jest interesująca, ponieważ do Państwa dyspozycji osiem technologiach:

  • Pepel
  • Kazhdy Varfreym element - to nie tylko nowy strój z lekko zmodyfikowanym widzenia, a cała technologia z własnym specjalnej broni.

    • Volt
    • Ekskalibur
    • Ugol
    • Triniti
    • Poki
    • Nosorog
    • Mag
    • Jeśli masz stabilną pancerza, może on bezpiecznie atakować agresorów, którzy są uzbrojeni po zęby, w bitwie w pobliżu, a jeśli są doskonale wyszkoleni w strzelaniu z daleka, można łatwo umieścić przeciwników w Warframe. Oprócz broni palnej będziesz zawsze mieć miecz za plecami, który, jeśli pomyślnie pompuje, jest w stanie zniszczyć wszystkich z rzędu: od Greeners do uzbrojonych korpusów ludzi.

      Za różne osiągnięcia, otrzymasz nagrody w Warframe online. Każde trafienie przeciwnika w notach do statystyk, a następnie zmieniono na XP, które można wydać na zwiększenie przeżywalności bohatera, szybkość jego ruchu, który powoduje problemy broń i charakterystykę tych broni:

      • skorost perezaryadki
      • dalnoboynost
      • kolichestvo zaokrągla w klatce i prochee

      Vy może pompować nie tylko główny broni (strzelby) lub automatyczny w Warframe, ale również pistolety i miecze. Jeśli masz wystarczająco dużo doświadczenia i nie wiem, gdzie go spędzić, zakupić dodatkowe gniazda, które zwiększą moc swojego bohatera. Ale nie ma w grze obiektów Warframe że zmiana na zwykłej waluty nie można. Dla nich wymyślić Platinum - to pieniądze, które oznaczone monety srebrne sklep. Platyna w Warframe sprzedawane online za prawdziwe pieniądze, i otwiera dostęp do wszystkich funkcji odtwarzacza: ekskluzywną broń i vorfreymu, modernizacje Pro-wersji. Twoje konto będzie również przyciągnąć broń i statki przewożące jest Action Warframe gry online.

      Igra działa dobrze i ma świetną grafikę i efekty gry Warframe oszałamiająca. Ponadto, przy pomocy profesjonalnego optymalizacji, można zobaczyć cały ten cud nie jest nawet w najbardziej zaawansowanych systemach!

     

    Zagraj także