Zak艂adki

Quake 4

Alternatywne nazwy: Quake 4

Procesor: Pentium 2 GHz 4/Athlon XP

Pami臋膰 RAM: 512 MB

Wideo: 64 MB

Miejsce na dysku: 3 GB

Quake 4 - komputer sheter pierwszej osoby science-fiction motyw, sequel jednej z najpopularniejszych wirtualnych strzelanek. Warto zauwa偶y膰, 偶e silnik graficzny gry Quake 4 opracowany przez innego miejsca na d艂ugowieczno艣膰 wirtualne gry Doom 3. Zmodyfikowany system ma kilka powa偶nych zalet. Tak wi臋c, Quake 4 sta艂y si臋 dost臋pne bardziej rozleg艂e lokacje, dzi臋ki przetwarzaniu nowy system o艣wietlenia, a tak偶e jasne i ciemne tekstury. Podczas jednego przejazdu gry zosta艂y dodane interaktywne wideo, z kt贸rych niekt贸re gracz b臋dzie m贸g艂 uczestniczy膰 bezpo艣rednio, ale wi臋kszo艣膰 z nich zostanie wy艂膮czone.

Dzia艂ka

Fabu艂a Quake 4, kt贸re mo偶na gra膰 zar贸wno tryb jedno-i wieloosobowych, kontynuuje histori臋 ludzko艣ci konfrontacja Strogg naje藕d藕c贸w, rozpocz臋tych w drugiej cz臋艣ci gry. Bohaterem gry, jedna z gwiazd specjalnej jednostki spadochroniarzy "Nosoro偶ec" o imieniu Matthew Kane, wys艂any jako cz臋艣膰 grupy na kontratak na centrum planecie Strogg贸w. Zaledwie dwa tygodnie up艂yn臋艂y mi臋dzy ostatnim przypadku drugiej cz臋艣ci serii i Quake 4. B臋dzie musia艂 gra膰 g艂贸wnie w obozie wroga, gdzie wys艂a艂 polecenie Federacji Ziemi. G艂贸wnym zadaniem kampanii dla jednego gracza w Quake 4 - wnikaj膮 w sercu centralnej planety i zniszczy膰 Strogg centrum g艂贸wne komunikacji, jak r贸wnie偶 najwy偶szego kierownictwa. Pomimo zawirowa艅 w szeregach wroga, spowodowane przez dzia艂ania pierwszego wywrotowej grupy, wr贸g jest bardzo skoncentrowany i mocny i nie b臋dzie 艂atwo dosta膰 si臋 do centrum na planecie wroga, gdzie bezpiecznie po艂o偶ony centralny komunikacji w臋ze艂 Strogg zbiorowej inteligencji kontroli wszystkich 偶o艂nierzy. Kampania dla jednego gracza jest podzielona na trzy odr臋bne rozdzia艂y, kt贸re zawieraj膮 w sumie 31 poziomie jednej grze. Pierwszy odcinek z Quake 4, kt贸re odgrywaj膮 na zostanie poproszony w czasie l膮dowania wojsk na planecie Ziemi Strogg, gdzie g艂贸wnym zadaniem b臋dzie bezpiecznego l膮dowania, kt贸re b臋d膮 musia艂y by膰 niezw艂ocznie zniszczy膰 wszystkie planetarnych system贸w obronnych. W drugim odcinku jednej grze kampanii gracz Quake 4 zapyta nas na pokrycie szef oddzia艂u taktycznego wys艂any do zej艣cia z centralnego o艣rodka 艂膮czno艣ci wroga. C贸偶, trzeci odcinek Quake 4, gra, w kt贸rej b臋dziemy mieli w grube rzeczy do dawania ziemi Federacji si艂 ostatni膮 du偶膮 skal臋 rzutu gotowanie, kt贸rego celem b臋dzie ca艂kowite zniszczenie administracji centralnej i ca艂kowitego wycofania z Strogg im ka偶dego rodzaju koordynacji.

Multiplayer

Multiplayer walczy bardzo przypomina s艂ynnej bitwie o trzeciej cz臋艣ci serii, tylko o wiele bardziej dynamiczny i kolorowy. Wysoka pr臋dko艣膰 i dynamik臋 walk internetowych w du偶ej mierze osi膮gni臋te dzi臋ki zastosowaniu bardziej kompaktowy rozmiar rozmiar karty postaci w grze i cech ruchu. Tutaj tw贸rcy postanowili nie odbiega膰 od klasycznego modelu, a model przyj臋艂a wszystkie ruchy zawodnik贸w z trzeciej cz臋艣ci, ale bez innowacji nie zosta艂o zrobione i dodaje dodatkowy krok - po艣lizgu, co czasami przed艂u偶ony taktyczne gracza Arsenalu.