Zak艂adki

Star Wars: Knights of the Old Republic

Alternatywne nazwy: Star Wars: Knights of the Old Republic

Procesor: Pentium III / Athlon 1 GHz

Pami臋膰 RAM: 128 MB

Wideo: 32 MB

Miejsce na dysku: 3. 7 GB

Star Wars: Knights of the Old Republic - gra komputerowa role-playing, kt贸ry odbywa si臋 w sadze wszech艣wiata "Gwiezdnych Wojen". W tej grze s膮 na wielk膮 szans臋, aby przej艣膰 przez znanych planet zmontowa膰 w艂asny miecz 艣wietlny i rozwi膮za膰 wiele zagadek, aby odkry膰 spisek, a nie jeden, by sta膰 si臋 prawdziwym rycerzem Jedi.

Dzia艂ka

Gry Knights of the Old Republic, w skr贸cie KOTOR jest ustawiony na 4000 tysi膮ce lat przed wydarzeniami opisanymi w filmach. Na pocz膮tku gry znajdziesz si臋 na statku o nazwie "Spire Endara" jest pod ostrza艂em floty Sith贸w atak贸w w pobli偶u planety Taris. Twoja posta膰 - jeden z pilot贸w statku, kt贸ry wraz z ocala艂ych cz艂onk贸w zespo艂u na powierzchni臋 planety w jednostce ratowniczej. Pierwszym zadaniem m艂odego pilota w Star Wars KOTOR b臋dzie znalezienie ich dow贸dca, kapitan statku Jedi Bastila Shan. B臋dzie polowa膰 na Bastila i Sith贸w si艂, poniewa偶 posiada unikaln膮 zdolno艣膰 do walki medytacja, kt贸ra cz臋sto pom贸g艂 ograniczy膰 inwazj臋 wojsk rebeliant贸w. Ca艂y rok jest d膮偶enie do Bastylii, od chwili, kiedy pr贸bowa艂 z艂apa膰 Mrocznego Lorda Sith贸w Dartha Revana, ale niespodziewany zwrot wydarze艅 i zdrady ucznia Sith贸w Darth Malak zdenerwowany wszystkie plany Jedi, Lorda Sith贸w i niedawno pojawi艂 przej膮艂 w艂adz臋 i zacz膮艂 po艣cig rycerza . Tw贸j sama historia w Star Wars: Knights of the Old Republic rozpoczyna si臋 ratowania Jedi z 偶o艂nierzy wroga i jego pierwsze lekcje z jego nowym nauczycielem.

Klasy znak贸w

Gdy tworzysz swoj膮 posta膰 w Knights of the Old Republic, mo偶na wybra膰 jeden z trzech obszar贸w rozwoju z jego unikalnych cech, walki i pokojowych mo偶liwo艣ci. Pocz膮tkowo, mo偶na dokona膰 wyboru pomi臋dzy 偶o艂nierzem, wojownikiem z du偶o witalno艣ci, 艂ajdaka, s艂abego charakteru, koncentruje si臋 na tajnych ruchu i ataku po kryjomu, lub zwiadowca, klasy po艣redniej mi臋dzy dwoma poprzednimi. Wraz z rozwojem fabu艂y Star Wars KOTOR, w zale偶no艣ci od 艣cie偶ki wybierzesz, Twoja posta膰 b臋dzie Jedi i Sith贸w, a tu znowu przed sob膮 wyb贸r jest pomi臋dzy trzy obszary rozwoju - wojownika, konsula lub kuratora. Warrior - kontakt wojownik, specjalizuj膮cy si臋 w obs艂udze miecz 艣wietlny zwi臋kszy艂 si艂臋 fizyczn膮, ale nie tak silny w Mocy. Konsul - odpowiednik maga w grze, g艂贸wny nacisk umiej臋tno艣ci sprawia, 偶e 鈥嬧媎o technik walki z wykorzystaniem Mocy. Sentinel - Uniwersalny 偶o艂nierz, r贸wnie dobrze, dzier偶膮c miecz i Mocy.

Moc

Analogowe ze zwyk艂ych czar贸w w Kotor jest Moc, specjalnych umiej臋tno艣ci dost臋pne od pewnego momentu w grze, a ciemne i jasne bojownik贸w. Ka偶da umiej臋tno艣膰 b臋dzie jednym z trzech obszar贸w - jasne, ciemne lub neutralne. Zawodnik ma ogranicze艅 i mo偶e nauczy膰 si臋 wszystkich umiej臋tno艣ci, je艣li tylko mieli wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 punkt贸w do艣wiadczenia, kt贸re s膮 podane w celu uzyskania nowego poziomu. Mo偶esz r贸wnie偶 korzysta膰 z wszystkich umiej臋tno艣ci, jednak przedstawiciele jasnej strony b臋d膮 sp臋dza膰 du偶o wi臋cej punkt贸w na wykorzystaniu umiej臋tno艣ci ciemne si艂y, i vice versa, umiej臋tno艣ci Sith Jedi b臋d膮 ponad ich ciemno艣ci.

 

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more