Zakładki

Czarownica, duch i wąż

Gra The Witch, the Ghost and the Snake

Czarownica, duch i wąż

The Witch, the Ghost and the Snake

Udając się do nieznanego lasu, staraj się nie iść za daleko, w przeciwnym razie możesz znaleźć się w sytuacji, w której znalazł się bohater gry Czarownica, Duch i Wąż. Porwał go spacer, a kiedy się obudził i rozejrzał. Zdał sobie sprawę, że nie otacza go już ten jasny, słoneczny i życzliwy las, ale coś ponurego i dziwnego. I to jest zrozumiałe, bo bagna nie są daleko. Zaczynając szukać wyjścia, podróżnik udał się do małej starej chaty. Wyszła z niego młoda dziewczyna, ale kiedy się zbliżyła, stało się jasne, że to prawdziwa wiedźma i bohater się przestraszył. Jednak nadal prosi o pomoc, a czarownica nie odmówiła, ale najpierw zażądała przyniesienia trzech muchomorów. Wydaje się, że to proste zadanie, ale aby je wykonać, będziesz musiał porozumieć się z duchem i ogromnym wężem w The Witch, the Ghost and the Snake.