Zak艂adki

Ninja Ranmaru

Gra Ninja Ranmaru

Ninja Ranmaru

Ninja Ranmaru

W Ninja Ranmaru tw贸rc贸w gier na planie jedziemy z wami do 艣redniowiecza, w taki ciekawy kraj ma swoje w艂asne tradycje jak Japonia. W tamtych czasach istnia艂y tajemnicze rozkazy bielsze wojownik贸w znanych jako zab贸jc贸w ninja. Ich poziom przygotowa艅 by艂 bardzo wysoki, zosta艂y one wykorzystane jako szpieg贸w, zab贸jc贸w, i tak dalej. Niekt贸re z nich pracowa艂 dla cesarza Japonii. Ranmaru Nasz bohater jest jednym z nich. Po treningu w klasztorze by艂 wiernie s艂u偶y膰 cesarzowi. Jak potem przydzielono zadanie dosta膰 si臋 do posiad艂o艣ci jednego z wrog贸w cesarza i zniszczy膰 go. Mo偶emy pom贸c naszym bohaterem w tym zadaniu. Musimy przej艣膰 przez liczb臋 miejsc, w kt贸rych mo偶emy si臋 spodziewa膰 wielu pu艂apek i przeszk贸d, kt贸re musimy pokona膰, 偶e nie umrze. R贸wnie偶 po drodze b臋dziemy musieli poczeka膰 na 偶o艂nierzy wroga, kt贸rego trzeba zniszczy膰. W przebiegu bitwy na dole, wyjdziemy z technik panelowych. Znajduj膮 si臋 one jako technik obronnych i atakuj膮cych. Ich stosowanie zale偶y od Ciebie. Dlatego zamierzamy z nich korzysta膰 w艂a艣ciwie si臋 broni膰 i zabi膰 wroga. Z ka偶dym nowym miejscu b臋dzie to trudniejsze, ale jeste艣my pewni, 偶e b臋dzie Ci poradzi膰 sobie z zadaniem. Gra Ninja Ranmaru zosta艂 napisany dla konsol do gier wideo, ale deweloperzy zmieni艂y go z wykorzystaniem technologii HTML5, a teraz mo偶na go odtworzy膰 na dowolnym urz膮dzeniu. Oryginalna opowie艣膰 o grze b臋dzie Ci臋 na palcach przez ca艂y czas i jeste艣my pewni, 偶e gra cieszy膰. Zapraszamy do pobrania i zainstalowania go samodzielnie i zanurzy膰 si臋 w 艣wiat staro偶ytnej Japonii. Je艣li nie chcesz instalowa膰 go gra膰 online na naszej stronie internetowej. Ciesz si臋 swoj膮 przygod臋 i dobr膮 zabaw臋!

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more