Zakładki

3 2 1 Pisownia

Gra 3 2 1 Spell

3 2 1 Pisownia

3 2 1 Spell

Magia zawsze przyciąga swoją tajemnicę i napięcia. Będąc wysoko na niebie, trzeba walczyć z ciemnymi siłami czarnej magii. Twój mag ma niesamowitą moc trzech elementów - woda, ziemia, ogień. Można go używać któregokolwiek z nich w grze 3 2 1 pisowni równo, ale tylko zależy od wyboru, w jaki sposób wpłynie to na przeciwnika. Twój wróg ma również możliwość korzystania z ognia i wody, siła na ziemi, ale można przejść do pomocy końcówki. widać z góry, co należy się bać, i będzie tylko kilka sekund, aby myśleć o tym, jak pokonać wroga. Łatwo jest wyobrazić sobie, że woda może wypełnić ogień i woda jest łatwo podbić ziemię. Jeśli można szybko nawigować i wybierze wieczne zasilanie, a następnie popsuć godnej zdrowia przeciwnika. Na początku gry masz do wyboru poziomu trudności. Masz prawo zdecydować, co twój mózg jest zdolny. Czy przed wybraniem szybkiego myślenia. Albo być może warto trochę praktyki w lżejszym poziomie, co jest podane więcej czasu. Gra 3 2 1 Zaklęcie zaprowadzi Cię do świata magii, proste, gdzie tylko magiczna różdżka może walczyć z wrogiem. W tym świecie magii można przyczynić niszcząc złych magów za pomocą swojej inteligencji. Miej oko na zdrowie swojego czarodzieja, który jest wskazany powyżej głowie czerwonym paskiem. Od każdego odebranego wskaźnika strajk będzie się zmniejszać, a twoim zadaniem w grze 3 2 1 czar wymazać ziemi wroga. Te magowie można nazwać naturalną, bo oni podbić element ziemi, a ty jesteś z nimi, można dostać te unikalne doświadczenia - zarządzać płonący płomień ognia, strumieni niebieskiej wody lub ziemi. Ale są one niebezpieczne i zarządzać każdym z nich, trzeba mieć siłę i wiarę w swoje działania, czy element może ukazać się panem swojego położenia i wysłać swoje działania przeciwko tobie i twoim bohaterem. Jeśli nie masz czasu, aby wybrać element w walce o wyznaczonym czasie, twoja postać straci zdrowie i nie jest już w stanie skrzywdzić żadnego z podstępnego maga. Więc nie zgubić się w wyborze, ale raczej przyjąć decyzję, która wyśle ​​wroga śmiertelną broń ziemi, ognia i wody. W każdym przypadku będzie to inna elementem, ale mające na dobrej pracy białej magii, aby pomóc w walce z siłami ciemności.