Zak艂adki

3 2 1 Pisownia

Gra 3 2 1 Spell

3 2 1 Pisownia

3 2 1 Spell

Magia zawsze przyci膮ga swoj膮 tajemnic臋 i napi臋cia. B臋d膮c wysoko na niebie, trzeba walczy膰 z ciemnymi si艂ami czarnej magii. Tw贸j mag ma niesamowit膮 moc trzech element贸w - woda, ziemia, ogie艅. Mo偶na go u偶ywa膰 kt贸regokolwiek z nich w grze 3 2 1 pisowni r贸wno, ale tylko zale偶y od wyboru, w jaki spos贸b wp艂ynie to na przeciwnika. Tw贸j wr贸g ma r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 korzystania z ognia i wody, si艂a na ziemi, ale mo偶na przej艣膰 do pomocy ko艅c贸wki. wida膰 z g贸ry, co nale偶y si臋 ba膰, i b臋dzie tylko kilka sekund, aby my艣le膰 o tym, jak pokona膰 wroga. 艁atwo jest wyobrazi膰 sobie, 偶e woda mo偶e wype艂ni膰 ogie艅 i woda jest 艂atwo podbi膰 ziemi臋. Je艣li mo偶na szybko nawigowa膰 i wybierze wieczne zasilanie, a nast臋pnie popsu膰 godnej zdrowia przeciwnika. Na pocz膮tku gry masz do wyboru poziomu trudno艣ci. Masz prawo zdecydowa膰, co tw贸j m贸zg jest zdolny. Czy przed wybraniem szybkiego my艣lenia. Albo by膰 mo偶e warto troch臋 praktyki w l偶ejszym poziomie, co jest podane wi臋cej czasu. Gra 3 2 1 Zakl臋cie zaprowadzi Ci臋 do 艣wiata magii, proste, gdzie tylko magiczna r贸偶d偶ka mo偶e walczy膰 z wrogiem. W tym 艣wiecie magii mo偶na przyczyni膰 niszcz膮c z艂ych mag贸w za pomoc膮 swojej inteligencji. Miej oko na zdrowie swojego czarodzieja, kt贸ry jest wskazany powy偶ej g艂owie czerwonym paskiem. Od ka偶dego odebranego wska藕nika strajk b臋dzie si臋 zmniejsza膰, a twoim zadaniem w grze 3 2 1 czar wymaza膰 ziemi wroga. Te magowie mo偶na nazwa膰 naturaln膮, bo oni podbi膰 element ziemi, a ty jeste艣 z nimi, mo偶na dosta膰 te unikalne do艣wiadczenia - zarz膮dza膰 p艂on膮cy p艂omie艅 ognia, strumieni niebieskiej wody lub ziemi. Ale s膮 one niebezpieczne i zarz膮dza膰 ka偶dym z nich, trzeba mie膰 si艂臋 i wiar臋 w swoje dzia艂ania, czy element mo偶e ukaza膰 si臋 panem swojego po艂o偶enia i wys艂a膰 swoje dzia艂ania przeciwko tobie i twoim bohaterem. Je艣li nie masz czasu, aby wybra膰 element w walce o wyznaczonym czasie, twoja posta膰 straci zdrowie i nie jest ju偶 w stanie skrzywdzi膰 偶adnego z podst臋pnego maga. Wi臋c nie zgubi膰 si臋 w wyborze, ale raczej przyj膮膰 decyzj臋, kt贸ra wy艣le 鈥嬧媤roga 艣mierteln膮 bro艅 ziemi, ognia i wody. W ka偶dym przypadku b臋dzie to inna elementem, ale maj膮ce na dobrej pracy bia艂ej magii, aby pom贸c w walce z si艂ami ciemno艣ci.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more