Zak艂adki

Skibidi Toaleta: Ucieczka z kostnicy

Gra Escape Skibidi Toilet`s Morgue

Skibidi Toaleta: Ucieczka z kostnicy

Escape Skibidi Toilet`s Morgue

Wa偶ne jest, aby ludzie zebrali jak najwi臋cej informacji na temat toalet Skibidi, aby opracowa膰 skuteczniejsz膮 bro艅 i zrozumie膰, jak najlepiej si臋 przed ni膮 broni膰. W tym celu po jednej z bitew wybrano kilka zabitych potwor贸w i zabrano je do miejskiej kostnicy, gdzie planowane jest przeprowadzenie bada艅. Jak si臋 p贸藕niej okaza艂o w grze Escape Skibidi Toilet's Morgue, jeden z toaletowych potwor贸w nie by艂 martwy, po prostu wpad艂 w zawieszon膮 animacj臋, w tym stanie rozpoczynaj膮 regeneracj臋. Po pewnym czasie opami臋ta艂 si臋 i teraz nie ma zamiaru czeka膰 na lask臋, bo wtedy na pewno zostanie zabity. Pom贸偶 mu uciec, a do tego b臋dziesz musia艂 wiele wysi艂ku. Najpierw sprawd藕 pomieszczenie, w kt贸rym b臋dzie si臋 znajdowa膰. Nie b臋dzie m贸g艂 si臋 z niego wydosta膰, poniewa偶 drzwi s膮 zamkni臋te i musisz go znale藕膰. W pomieszczeniu znajduje si臋 wiele przedmiot贸w, kt贸re mog膮 ci si臋 przyda膰. Przeszukaj ka偶dy zak膮tek, 艂膮cznie z koszami na 艣mieci. Niekt贸re skrzynki r贸wnie偶 b臋d膮 zamkni臋te, musisz znale藕膰 spos贸b, aby je otworzy膰. Znajdziesz tu wiele zada艅 i zagadek, przy rozwi膮zywaniu kt贸rych mo偶esz znale藕膰 dodatkowe wskaz贸wki. Poruszaj si臋 po korytarzach i eksploruj wszystkie pomieszczenia po drodze, aby znale藕膰 szans臋 na ucieczk臋 na wolno艣膰 w grze Escape Skibidi Toilet s Morgue.

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more